در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۱ آبان ۲۰, شنبه

کنفرانس «نسل کشی هزاره ها» در پارلمان انگلستان برگزار می شود



کنفرانس مهم و سرنوشت سازی با عنوان «نسل کشی هزاره ها» در روز دوشنبه ۱۹ نوامبر ۲۰۱۲ از ساعت ۳ تا ۶:۳۰ بعد از ظهر در پارلمان انگلستان برگزار می شود. در این کنفرانس ۱۱ عضو پارلمان انگلستان از سه حزب بزرگ این کشور، فعالین حقوق بشر، اعضای گروه دیده بان حقوق بشر و فعالین سیاسی داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد...

کنفرانس مهم و سرنوشت سازی با عنوان «نسل کشی هزاره ها» در روز دوشنبه ۱۹ نوامبر ۲۰۱۲ از ساعت ۳ تا ۶:۳۰ بعد از ظهر در پارلمان انگلستان برگزار می شود. در این کنفرانس ۱۱ عضو پارلمان انگلستان از سه حزب بزرگ این کشور، فعالین حقوق بشر، اعضای گروه دیده بان حقوق بشر و فعالین سیاسی داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد.
از شما فرهیختگان جهت حضور در این کنفرانس دعوت به عمل می آوریم.
آدرس:
Committee Room number 10
house of Parliament
Westminster
London
توجه: لطفا قبل از آمدن از طریق ایمیل یا شماره تیلیفون آمدن تان را حتمی کنید تا کارت دعوت و صندلی برای تان درنظر گرفته شود.
شماره تماس: 07894762669
ایمیل آدرس: hazaragenocide2012@gmail.com
—————-
Friends of Hazara
Hazara Organisation for peace and Equality
Hazara Progressive Alliance
منبع: خبرگزاری وحدت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر