در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۱ فروردین ۳, پنجشنبه

رضا رضایی در مرحلۀ نهایی دور هفتم ستارۀ افغان مقام اول را گرفت.

رضا رضایی هنر مند جوانی که در مرحلۀ پنجم و ششم پروسۀ ستارۀ افغان نتوانست در دوازده بهترین راه یابد،با پشت کار خستگی ناپذیر، سعی و تلاش خویش را جهت کسب بیشتر علم موسیقی و هدف ستاره شدن ادامه داد. رضا رضایی با اجرای آهنگ های خوب و نواختن دنبوره توانست از مراحل مختلف به خوبی عبور نموده و به مرحلۀ دوازده بهترین راه یابد. او در اکثر مراحل با اجرای آهنگ های ناب مورد تشویق داوران پروسه قرار گرفت. اینک رضا رضایی نتیجه دوبار شکست و پشتکار فروان بدست آورد. سلام هزارستان مؤفقیت این ستارۀ که به گفته استاد آرمان آلۀ موسیقی چندین هزار سالۀ کشور را دوباره در ستیژ ستارۀ افغان زنده کرد، به تمامی آنانی که از سراسر این گیتی پهناور به ستارۀ دلخواه شان رأی دادند و به خود رضا تبریک میگوید. ناگفته نماند که رضا رضایی باید حمایت علاقه مندانش را به فراموشی نسپارد و با ادامۀ اجرای آهنگ هایش برای علاقمندانش ثابت نماید که او نیز علاقمندانش را می ستاید و همواره در خدمت برنامه های فرهنگی و هنری باشد. آخرین برنامۀ ستارۀ افغان و اعلام نتایج را در ذیل به تماشا بنشینید.

۱ نظر:

  1. تشکرآقای رضای عزیزتبریک عرض مینمایم این افتخاربزرگ را

    پاسخحذف