در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۱ فروردین ۷, دوشنبه

در اثر حمله تروریستان در شهر کویته یک نفر شهید و یک نفر زخمی شد


در اثر حمله ترویستان موتر سایکل سوار بر دوکان "ولدنگ کاری"، که در قسمت پودگلی چوک واقع است، امروز، دو شنبه 26/3/2012م، حوالی ساعت سه بعد از ظهر یک تن شهید و یک تن دیگر زخمی شد. ترویستان بعد از انجام عمل ناجوانمردانه شان از محل متواری شدند.  متاثرین حادثه بعد از انتقال به شفاخانه بولان مورد بررسی داکتران قرار گرفتند، که بعد از آن شهید حادثه به امام بارگاه ولیعصر واقع هزاره تاون بلاک نمبر یک، انتقال داده شده است، تا بعد از رسیدن اقارب نزدیک اش به خاک سپرده شود. زخمی حادثه در حالیکه وضعیت اش بسیار وخیم است، به شفاخانه نظامی شهر کویته (سی ایم ایچ) انتقال داده شده است و داکتران تلاش دارند، که وی را از مرگ نجات دهند.  قابل یادآوریست که این روزها با به وقوع پیوستن بعضی از حوادث در شهر کویته وضعیت به شدت بحرانی است. سه روز قبل بخاطر جلوگیری از کدام حادثه، حکومت برای یک روز سرویس موبایل ها را مسدود کرده بود. از قومای شریف شهر کویته خواهشمندیم، تا بیش از حد محتاط باشند.
منبع: کویته پاکستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر