در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۱ فروردین ۵, شنبه

راهیابی همۀ دانش آموزان در دانشگاههای افغانستان مبارکباد.



سلام هزارستان مؤفقیت دانش آموزانی که با هزاران مشکل به دانشگاههای افغانستان راه یافته اند، به ملت رنجدیدۀ افغانستان و مخصوصاً هزاره ها تبریک میگوید. تقدیر و تشکر فروان از استادان لیسۀعالی معرفت که با تجربه و تلاش شان فرزندان محروم این مرزو بوم را به قله های مؤفقیت نزدیک ساختند. در ادامۀمطلب نتیجۀ دوازده سال سعی و تلاش دانش آموزان و استادید لیسۀ عالی معرفت. و چند مکتب دیگر را بیابید...




نتیجه‌ی امتحانات عمومی کانکور سال 1390 اعلام شد. نتیجه‌ی زحمات و تلاش‌های جوانان افغانستان از سراسر کشور روی دست شان قرار گرفت. در مقایسه‌ی تمام اشتراک‌کنندگان مکاتب و نتیجه‌ای که گرفته اند، و با توجه به فیصدی دانش‌آموزانی که کامیاب شده و یا بی‌نتیجه مانده اند، جدول مقایسوی ذیل به دست آمده است که نشان می‌دهد در میان مکاتب کابل لیسه‌ عالی معرفت، در مقام نخست قرار گرفته و لیسه عبدالرحیم شهید، لیسه زینب کبرا و لیسه همایون شهید، برغم فعالیت شان در فقیرانه‌ترین بخش شهر، بعد از افغان‌ترک مقام‌های برتر را از آن خود ساخته اند.  ملاحظه‌ی این جدول مقایسوی نیز مایه‌ی تشویق و امیدواری‌های فراوان است و جا دارد که آن را برای همه‌ی دانش‌آموزان ممتاز و مدیران و استادان این لیسه‌ها تبریک عرض کنیم.
 از مجموع 51 دانش‌آموز لیسه عالی معرفت که در امتحان کانکور سال 1390 خورشیدی اشتراک کردند، 48نفر به ترتیب ذیل در رشته‌های مختلف کامیاب شده اند:
منبع: افشار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر