در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۱ مرداد ۳, سه‌شنبه

طالبان مسلح پنج تن از دانشجویان هزاره را در منطقه جلریز ولایت میدان وردک کشتند (گزارش تصویری)



اخطار! افراد زیر سن ۱۸ سال و کسانیکه ناراحتی قلبی دارند لطفا از دیدن تصاویر خودداری نمایند.
طالبان مسلح پنج دانشجوی هزاره را در مسیر بامیان کابل در منطقه جلریز ولایت میدان وردک به صورت بیرحمانه کشتند. باشندگان محل می گویند که این افراد روز یک شنبه هنگامی که از بامیان به سوی کابل در حرکت بودند، از مربوطات ولسوالی جلریز ولایت میدان وردک ربوده شده بودند و روز یک شنبه جسد آنان در دشت برچی مسجد جاغوری ها جهت خاک سپاری منتقل و تدفین گردید...
طالبان مسلح پنج تن از هزاره ها را در مسیر بامیان کابل در منطقه جلریز ولایت میدان وردک به صورت بیرحمانه کشته اند. باشندگان محل می گویند که این افراد روز گذشته هنگام که ازبامیان به سوی کابل در حرکت بودند، از مربوطات ولسوالی جلریز ولایت میدان وردک ربوده شده بودند و امروز جسد آنان در منطقه موسوم به کوته عشرو یافت شده است. اجساد کشته شده گان توسط مردم محل بعد از ظهر امروز جهت خاک سپاری به کابل منتقل شده است. شاهدان می گویند که چشم های کشته شدگان کشیده شده و بدن آنان با چاقو پاره پاره شده است. چهار تن از کشته شدگان، باشنده ولسوالی جاغوری و یک تن آنان باشنده ولایت بغلان می باشد. در همین حال سخنگوی والی میدان وردک نیز با تایید این رویداد به رسانه ها گفته است که کشته شدگان کارمندان یک پایگاه نیروهای خارجی در ولایت میدان وردک بوده است.
مسیر بامیان کابل که از منطقه میدان وردک می گذرد اخیرا به صورت بی سابقه ی نا امن شده است. به اساس گزارشها شبه نظامیان طالبان هراز گاهی موترهای حامل افراد ملکی ومسافرین را درین مسیر توقف داده وپس از غارت اموال انان، مسافرین را تیر باران می کنند.
داود ناظری – آیینه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر