در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۱ آبان ۴, پنجشنبه

دولت مافیایی کرزی در صدد مسدود کردن کمپ مادر در غرب شهر کابل است!



در این کمپ که به همت والای لیلا خانم ایجاد شده است، و تا هنوز بیش از ده ها معتاد به زندگی عادی برگشته اند. اکنون وزارت های غیر معیاری و آغشته به فساد صحت عامه و مبارزه با مواد مخدر میخواهد این کمپ را مسدود نماید، چونکه با فسادی که آنان آغشته اند کمپ مادر آغشته نبوده و مثل یک پاک و منزه است. کار این دو وزارت خانه از کدام معیار برخوردار است و چند معتاد را به زندگی عادی برگردانده است. اگر اینها راست میگویند، اول زیر پل سوخته را از حالت افتضاح نجات دهند. در ادامۀ مطلب اطلاعیۀ کمپ مادر را بخوانید و هرآنچه در توان دارید برای ادامۀ کار این کمپ انجام دهید تا چند جوان معتاد این قوم نجات یابد...

دوستان عزیز!در این سرزمین نباید کار کرد چون کار نکردن دیگران افشا می شود. امروز از وزارت صحت عامه و وزارت مبارزه با مواد مخدر افرادی به قصد مسدود کردن مؤسسه ی ما آمده بودند. بهانه های زیادی داشتند که از جمله بهانه های شان عیار نبودن ما با معیار های اید آل آنها ست.ما را حمایت کنید تا کمپ مادر مسدود نشود.
1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر