در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۴, دوشنبه

مقامات اگر بخواهند امنیت هزاره های کویته فراهم میشود!

دو فرد مسلح ناشناس، توسط نیروهای پولیس کشته شدند.

     به گزارش روزنامه صفحه الکترونیکی جنگ، امروز ۲۳/۴/۲۰۱۲م، صبح در جریان تبادل شلیک بین نیروی های پولیس  و دو تن از افراد مسلح، هر دو فرد مسلح ناشناس کشته شدند و نیز یک پولیس زخمی شده است. طبق گزارش اجساد کشته شده گان و پولیس که در حادثه زخم برداشته است، در بولان میدیکل کمپلیکس انتقال داده شده است. به گفته مقامات پولیس این درگیری زمانی رخ داد است، که یک دسته ای از نیروهای امنیتی پولیس در علاقۀ مغربی (بای پاس)  جهت بررسی موتر مشکوک کوشش نموده است، تا آنرا متوقف سازد. سرنشینان موتر بجای توقف موتر،بر نیروی پولیس آتش گشوده و موتر را در آنجا رها کرده و پا به فرار گذاشته بودند که در نتیجه فایرنگ شان یک نفر از نیروی پولیس زخمی شده و در تبادل آتش میان آن دو تروریست و پولیس هر دوی تروریستان از پای درآمدند.
گزارش از: تلاش
منبع: کویته پاکستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر