در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ آذر ۲۶, شنبه

یک خبر انکشافی از دایکندی سرزمین فقر (افتتاح پل سوختک)

پروژه پل سیمنتی عراده رو بطول 28 متر روی در یای لذیر واقع در مرکز ولایت دایکندی با  مبلغ 11457389 افغانی  توسط شرک ساختمانی ” بهبود وانکشاف ” از تاریخ  3/7/1389  اغاز بکارنمودند ودر تاریخ 31/8/1390 ختم نمودند...
قابل یاد آوری می باشد که تمویل کننده پروژه  فوق وزارت محترم  مالیه .
سرویر مقدماتی ، دیزاین و مراقبت دوامدار از نحوه کار پروژه  وزارت محترم احیاء وانکشاف دهات. بودند .
مردم  قریه جات دو طرف دریای لذیر واقع در مرکز  ولایت دایکندی سال  ها در انتظار چنین روزی بود ند.  که سر انجام در تاریخ 24/ 9/1390 پل عراده رو، قریه سوختک بدست الحاج قربانعلی “ارزگانی “  والی ولایت دایکندی افتتاح شد.
درمراسم  افتتاح این پروژه مقام ولایت دایکندی ضمن تقدیر از عمل کرد به موقع ریاست محترم احیا ء وانکشاف دهات و شرکت محترم بهبود وانکشاف. و در ادامه سخنان خویش با ابراز مسرت از نتایج اعمال به موقع ادارات که باعث خوشحالی مردم می گردد گفت : که در واقع میزان رضایت مردم از حکومت اجراات به وقت آن است . وی در ادامه افزود مردم که در ساحات نزدیک این پل زندگی می کند ، باید از پل” کیبلی” قبلی که از آن استفاده می کردند ، از آن بعنوان یک اثر باستانی مراقبت وحفاظت شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر