در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ دی ۱۰, شنبه

فرارسیدن سال 2012 میلادی بر تمامی همنوعانم مبارکباد



در آستانۀ قدم گذاشتن به صفحۀ دیگری از زندگی هستیم. امیدوارم که همگی ما در صفحۀ که آخرین سطور آن را در حال مرور هستیم، با دست آوردی، با مؤفقیتی، با ترسیم درستی از فرداهای روشن، با ایجاد رابطۀ عاشقانه تری با آنکه از روح عاشقانۀ خودش بر ما دمید و به ما لقب اشرف مخلوقاتش را اعطا کرد، و با پرتو نور الهی عشق در دل همنوعان خود ارتباط انسانی و الهی بهتری با آنان برقرار کرده باشیم، به پایان ببریم...

بنام آنکه تمام کاینات را برای ما آفرید و ما را برای خودش. بنام آنکه انسان را آفرید تا آیینۀ تمام نمای خودش باشد. بنام آنکه به انسان از قدرت خدایی خودش بخشید و در گوشش عاشقانه زمزمه کرد که "ای عزیزمن تمام کاینات را به تسخیر افکار تو در آوردم". بنام آنکه خود عشق است و عشق است و عشق. 


در آستانۀ قدم گذاشتن به صفحۀ دیگری از زندگی هستیم. امیدوارم که همگی ما در صفحۀ که آخرین سطور آن را در حال مرور هستیم، با دست آوردی، با مؤفقیتی، با ترسیم درستی از فرداهای روشن، با ایجاد رابطۀ عاشقانه تری با آنکه از روح عاشقانۀ خودش بر ما دمید و به ما لقب اشرف مخلوقاتش را اعطا کرد، و با پرتو نور الهی عشق در دل همنوعان خود ارتباط انسانی و الهی بهتری با آنان برقرار کرده باشیم، به پایان ببریم. میدوارم که خستگی های روحی، روانی و سایر مسایل و مشکلات روزگار را با پشت سرگذاشتن آخرین لحظات سال، در همان صفحه جا بگذاریم. آروزمندم که با ایمان و اعتقاد به خدای رحمان و باور های الهی عشق و عاشقانه پرستیدن آن معبود یکتا و عاشقانه دوست داشتن همنوعان خویش، با گام های استوار و بازهم عاشقانۀ خویش به سال جدید میلادی قدم گذاریم.

اینکه اینقدر از عشق میگویم، خودم به پاکی و الهی بودن آن بیشتر باورمند شدم. به این نتیجه رسیدم که هرچه زیبایی وجود دارد فقط به خاطر عشق و بس. اگر عشقی وجود نمیداشت خدای بزرگ هم به خلقت انسان نمی اندیشید و در یک کلام همه چیز بی مفهوم بود. بنابراین خدای رحمان انسان را عاشقانه آفرید و از روح خودش در او دمید و عشق این معنی و مفهوم زندگی را در وجود این خلیفۀ خودش در روی زمین نهادینه کرد. اگر خودم را عاشقانه دوست دارم، اگر شما را عاشقانه تر دوست دارم و اگر به همۀ کاینات پرودگارم بیشتر علاقه مند شدم و آن را به هر شکلی که موجود اند دوست دارم، دلیلش گل های عشق است که در گلخانۀ افکارم شکفته و به سرعت در حال بارور شدن اند. همانطوری که خدای مهربانم مرا عاشقانه دوست دارد، از برکت عشق او من هم شما را عاشقانه دوست دارم و موجودیت شما برایم خیلی ارزشمند است.


در اخیر بار دیگر فرا رسیدن سال جدید میلادی را به تمامی شما از صمیم قلب تبریک گفته و برای تک تک شما آرزوی سلامتی جسمی و روحی مینمایم. امیدوارم که در لحظه لحظه های سالی که در فرا روی ما قرار دارد، عاشقانه زیسته و از آن لذت ببرید.   آرزومندم که با عاشقانه زیستن، پشت کار و تلاش و با ایمان و اعتقاد کامل به معبود دو جهان صفحات سال جدید میلادی را زرکوب نمایید.
از طرف مدیریت سلام هزارستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر