در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ آبان ۱۴, شنبه

حملۀ انتحاری خرافه پرستان و تروریستان قرن بیست و یکم بر هزاره های کویته ناکام ماند


     امروز شنبه 5/11/2011م، حوالی ساعت سه و نیم بعد از ظهر زمانی، که یک فرد خودکش می خواست از ساحه منور کالونی، عقب امام بارگاه امام محمد باقر(ع) داخل ساحه هزاره تاون شود،...
در اثر لخشیدن پایش، مواد منفجره اش، انفجار نموده و خودش پارچه پارچه شد. قابل یاد آوریست، از ساحه ایکه فرد خودکش می خواست وارد هزاره تاون گردد، در آنجا جوی بزرگی واقع است، که حیثیت سرحد بین ساکنان هزاره تاون و دیگر اقوام کویته را دارد. فرد خودکش زمانی که می خواست، از آن جوی بگذرد، پایش بالای سبزی های آن لخشیده و با منفجر شدن مواد انفلاقیه بدنش، خودش اسیر هدف شومش شد. صدای انفجار بسیار شدید بود و تا ساحه های بسیار دور شنیده شد. البته چون انفجار در جایی صورت گرفت، که اطراف اش کدام ساختمان و یا شخصی وجود نداشت، لهذا به کسی و یا ساختمانی آسیبی نرسید.
     در مورد اینکه هدف مشخص شخص انتحار کننده چه بوده، نمیتوان مشخصا چیزی گفت، ولی یک چیزی که عیان است، آن اینکه! در این روزهای فرارسیدن عید سعید قربان حتما هدف شوم وی، انفجار خودش در کدام ساحه ای پر چمعیت هزاره تان بوده است. بعد از منفجر شدن شخص انتحار کننده، پولیس و ایف سی به ناحیه رسیده و ساحه را محاصره کردند. در ضمن رسانه ها جهت گزارش دهی و یک تعداد خیلی زیادی از اهالی هزاره تاون به محل خود را رسانده و صحنه را از نزدیک مشاهده کردند. از خداوند متعال استدعا دارم، که مردم بی توجه ما را خودش در پناه اش نگهدارد و این عید را بدون کدام حادثه دلخراش بگذراند.
منبع: کویته پاکستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر