در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ دی ۱۲, دوشنبه

قصه بزک چینی



اخیرا جمعی از هنرمندان با استعداد و خلاق ما در شهر کویته پاکستان ابتکاری برزگ و ارزشمندی را عرضه کرده اند که بدون شک یکی از افتخارات عظیمی در دنیای هنر میباشد. قصه بزک چینی روایتی از نیرنگ و فریب را در مقابل معصومیت و اعتماد باز گو میکند. این روایت در قالب "انیمشن " با کارگردانی عباس چنگیزی و فلم نامه نویسی شهید جسین علی یوسفی تهیه شده است . این خلاقیت نشان گر استعداد و توانمندی خارق العاده جوانان ما در عرصه هنر است. ..

اخیرا  جمعی از هنرمندان با استعداد و خلاق ما در شهر کویته پاکستان ابتکاری برزگ و ارزشمندی را عرضه کرده اند که بدون شک یکی از افتخارات عظیمی در دنیای هنر میباشد.  قصه بزک چینی روایتی از نیرنگ و فریب را در مقابل معصومیت و اعتماد باز گو میکند.  این روایت در قالب "انیمشن "  با کارگردانی عباس چنگیزی و فلم نامه نویسی شهید جسین علی یوسفی تهیه شده است .  این خلاقیت نشان گر استعداد و توانمندی خارق العاده جوانان ما در عرصه هنر است.  جمهوری سکوت ضمن تبریک گقتن این موفقیت بزرگ به عزیزانی که در تهیه این فلم زحمت کشیده اند برای شان موفقیت های بزرگتری را نیز ارزومند است .  جمهوری سکوت این فلم را به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی پیش کش تمام هموطنان عزیز نموده ارزومند است تا سال جدید سال مملو از صلح و ارامش در کشور ما وسال پر برکت برای همه خواننده گان جمهوری سکوت باشد.
منبع: جمهوری سکوت


Untitled from Republic Of Silence on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر