در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

دایکندی در محاصره برف/ تمام راههای مواصلاتی مسدود شده است


والی دایکندی پیش از این گفته بود که در زمستان تمامی راههای مواصلاتی دایکندی باز خواهد بود

مقام های محلی در ولایت دایکندی می گویند که تمام راه های مواصلاتی این ولایت بر اثر بارش برف مسدود شده و هیچ امکاناتی برای باز کردن این راه ها وجود ندارد...

قربانعلی ارزگانی والی دایکندی روزیکشنبه به خبرگزاری بخدی گفت:" بر اثر برف باری های اخیر در دایکندی، راه های مواصلاتی تمام ولسوالی های این ولایت با مرکز و کابل قطع شده است."
ارزگانی افزود:"طی دو هفته گذشته بدلیل بارش برف های سنگین و سرازیر شدن برف کوچ ها در دایکندی، دو نفر جان باخته و سه نفر دیگر زخمی شده اند."
چندی پیش نیز  مقام های محلی در ولسوالی خدیر دایکندی از تلف شدن سه طفل مبتلا به مرض سینه بغل بدلیل نرسیدن به کلینیک خبر داده بودند.
گفتنی است که راه های مواصلاتی چهار ولسوالی دایکندی از دو هفته بدینسو با مرکز قطع شده و مردم ازین ناحیه دچار مشکلات زیادی هستند.
به گفته مقام های محلی، بر اثر برفباری های اخیر راه های تمام ولسوالی های این ولایت با مرکز و کابل قطع شده است.
این درحالی است که مقام های محلی در دایکندی پیش از رسیدن فصل زمستان اعلام کرده بودند که تمامی راه های مواصلاتی این ولایت در فصل زمستان باز خواهد بود .

خبرگزاری بخدی
محمدزمان احمدی- دایکندی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر