در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

هنرمند جوان و با استعداد (رضا رضایی) در دور هفتم ستارۀ افغان خوب میدرخشد.

رضا رضایی با عشق و علاقه دنبوره مینوازد. با عشق و علاقه برای علاقمندانش آهنگ میخواند. او از مرحلۀ دوازده بهترین تا حالا که مرحلۀ شش بهترین بود، توانسته با اجرای بهتر آهنگ هایش توجه داوران و مردم را به خود جلب کند. رضا رضایی هنرمندی است که توانسته بلند ترین نمرات این مرحله را از داوران اذعان خود کند. احتمال ستاره شدن وی روز به روز بیشتر میشود. امیدواریم که او نیز همانند حمید سخی زاده، الهه سرور و شکیب همدرد به قله های موسیقی راه یابد. طریق رأی دهی از خارج از افغانستان در ذیل درج شده است.



زرینه جان from سلام هزارستان on Vimeo.
اگر می خواهید به ستاره دلخواه خود رای ارسال نمائید، شماره 0093799780456 را دایر نموده زبان مورد نظر تانرا انتخاب نمائید و برای رفتن به مینوی ستاره افغان کلید 5 را فشار دهید و برای رای دادن به ستاره مورد نظر تان کلید 1 را فشار دهید و بعداً کود ستاره تان  رضا رضایی (8) را فشار دهید به ستاره خودتان رای دهید این طریق رای دهی خارج از کشور است.

۱ نظر: