در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

عامل اصلی ویرانی کابل و قتل عام هزاران انسان بیگناه در کابل کشته شد.


برهان الدین ربانی یکی از عاملین جنگ های خانمانسوز داخلی، مخصوصاً شهر کابل، به دست برادران ناراضی کرزی به قتل رسید. ربانی یکی از چهره های جنگ افروز دهۀ نود میلادی در کابل بود. او زمانی که زمام امور حکومت نوپای مجاهدین را در کابل بدست گرفت، شرکت سایر گروه ها را نپذیرفت و به یکه تازی پرداخت. ربانی کسی بود که در کوچه های کابل خون جاری کرد و بازمانده گان افشار و چنداول هنوز قتل عام های که به فرمان ربانی انجام شده بود به یاد دارند و هنوز از مرگ عزیزان شان سوگوارند. برای یاد آوری از شهدای افشار چند ویدیو از جنایات ربانی در ادامۀ مطلب بازپخش شده است...

ربانی یکی از عاملین قتل عام مردم بیگناه افشار، چنداول و غرب کابل بود. او پروفسور در رشته شیطنت داشت و او کسی بود که علیه ژنرال دوستم و برادران اوزبیک جهاد اعلام کرد، در حالیکه آقای ژنرال دوستم کسی است که پیروزی مجاهدین را حتمی ساخت. تازمانیکه ژنرال دوستم در کنار ربانی قرار داشت ایشان را پسر میخواند و زمانیکه نخواست با سایر احزاب از جمله حزب اسلامی بجنگد مورد تنفر ربانی قرار گرفته و علیه او جهاد اعلام شد.

ربانی یکی از عاملین قتل عام مردم بیگناه شمالی، بامیان، مزار شریف و سایر مناطق شمالی و مرکزی افغانستان بدست گروهک تروریستی طالبان بود. ربانی با نپذیرفتن مشارکت سایر احزاب سیاسی در بدنۀ حکومت نو پای مجاهدین، زمینۀ بوجود آمدن سوداگران اصلی دین را فراهم کرد. دستان ربانی بیشتر از هر کسی دیگر به خون اقوام افغانستان آلوده بود.

و بلاخره ربانی بازهم به عنوان ریس به شورای به اصطلاح صلح توسط کرزی تعیین شد، تا بتواند تروریستان قرن بیست و یکم را به هر نحوی شده در بدنۀ حکومت به شکل قانونی جابجا کند. او در این راه برای کسب درآمد بیشتر و فراهم نمود زمینۀ های دیگر برای اعضای خانواده اش از هیچ کوششی دریغ نمی کرد. و بلاخره ربانی شامگاه روز سه شنبه مورخۀ 29 سنبلۀ سال 1390 توسط یکی از همان تروریستانی که کلید درب جهنم را به گردن آویخته و بمبی را در لنگی اش جاسازی کرده بود به سایر دوستانش به جهنم واصل شد.
بوسیلۀ سلام هزارستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر