در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ مهر ۷, پنجشنبه

تا که یک آزره باشه زنده ده دنیا بعد از این-------- میگیره بیرق خو بالا بعد از این

این آهنگ زیبا توسط محترم داود سرخوش هنرمند درد آشنای مردم افغانستان سالها قبل سروده شده است. شاید خیلی از بازدید کنندگان را به یاد جنگ های داخلی بیاندازد، اما به نظر نگارنده این آهنگ بیداری و هوشیاری و جهاد فرهنگی را در زمان ما نیز فریاد میکند. " میگیره هزاره گی بیرق خو بالا بعد از این" مهر تأیید است بر دست آوردهای ده ساله هزاره ها در سراسر جهان و مخصوصاً افغانستان که همیشه در صدر ایستاده اند و همیشه در جملۀ بهترین ها بوده اند. اما افسوس که هنوز کسی در افغانستان حاضر نیست به حقیقت های جامعۀ ما پی ببرد و همۀ ملیت های ساکن در این کشور را به عنوان اعضای یک خانواده و آیینۀ تمام نمای همدیگر بپذیرد. امیدوارم با شنیدن این آهنگ زیبا تصمیم و ارادۀ تان در راه بهبود فرداهای روشن بهتر و جدی تر شده و گام های استوار تر بردارید. به امید مؤفقیت همگی شما.
براتعلی رحیم زاده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر