در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ مهر ۲, شنبه

مردم هزاره در پاسخ به فراخوان حزب دموکراتیک مردم هزاره در برابر سفارتخانه های پاکستان در سراسر جهان تظاهرات کنند

 سراسری مردم هزاره: نسل کشی و کشتار سیستماتیک مردم هزاره همچنان ادامه دارد. در چند روز گذشته ده ها تن از مردم هزاره فقط به جرم هزاره بودن به شکل بیرحمانه ای به وسیله ی گروه های تروریستی و دشمنان مردم هزاره کشته و زخمی شدند. در کشتار مردم هزاره دست هایی در حکومت پاکستان، پولیس و سرویس های استخباراتی این کشور، همراه با گروه های تروریستی مانند لشکر جنگوی، القاعده و طالبان دخالت مستقیم دارند...


در اعتراض به کشتار مردم هزاره در پاکستان، حزب دموکراتیک مردم هزاره در پاکستان از مردم هزاره در سراسر جهان خواسته تا تظاهرات منظم مقابل سفارتخانه های کشور پاکستان در کشورهای مختلف برگزار کنند. تظاهرات مقابل سفارتخانه ها و نمایندگی سیاسی کشور پاکستان در کشورهای مختلف می تواند فشار بر حکومت این کشور آورده و پشتیبانی کامل مردم هزاره در سراسر جهان را از حزب دموکراتیک مردم هزاره نشان دهد.
شبکه سراسری مردم هزاره ضمن پشتیبانی کامل از حرکت های حزب دموکراتیک مردم هزاره در پاکستان، از تمام اقشار جامعه هزاره، فعالان، گروه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می خواهد تا به اشکال مختلف، مقابل سفارت خانه های پاکستان در کشورهای مختلف جهان دست به تظاهرات گسترده بزنند.
شبکه سراسری مردم هزاره
یادداشت: عکس ها و گزارش های تظاهرات را می توانید علاوه بر ارسال به شبکه سراسری مردم هزاره، به حزب دموکراتیک مردم هزاره در پاکستان ارسال کنید تا در رسانه های این کشور به نشر برسد.

منبع: شبکۀ سراسری هزاره ها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر