در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ مهر ۱۶, شنبه

اعلامیۀ فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان در رابطه با قتل عام هزاره ها در بلوچستان پاکستان


هزاره های کویته بلوچستان در زیرتیغ جلادان فاشیست
گروه های معلوم الحال و اجیر شدۀ فاشیستی با استفادۀ ننگین و غیر انسانی از نام دین و مذهب، بار دیگر تورك های هزاره را در کویته بلوچستان کشور پاکستان آماج حملات وحشیانه و دور از مکارم  انسانی قرار داده و دشنه های کثیف خود را بخون های پاک این ستمدیدگان تاریخ, آلوده ساختند.
حملات بزدلانه بالای مردم بی دفاع در اثنای سفر زیارت اماکن مقدسه، و قتل عام  آنان، صرفاً به جرم هزاره بودن و شیعه بودن آن عمل بیشرمانه و غیر انسانی است که، بجز از فاشیست های تشنۀ خون انسان هیچ فرد ویا گروه دیگری قدرت انجام آنرا ندارد...


چنانچه این عمل ننگین را امیر خونخوار امیر عبدالرحمان با بیرحمی تمام بعداز کشتن ها و کله منار ساختن ها، تا سرحد برده سازی و فروش مردم هزاره در بازارهای برده فروشی به انجام رسانیده، و به وارثین بی ننگ ون ام خود نیزا ین میراث شوم را به ودیعه سپرد.

فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان کشتار های دسته جمعی هزاره های مقیم کویته بلوچستان را، یک عمل وحشیانۀ فاشیستی قلمداد نموده و عاملین وحشی و فاقد هر نوع خصیصۀ انسانی این آدمکشان بی رحم را به شدت نفرین مینماید.
همچنان فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان معتقد برآن است که اینگونه فعالیت های دحشت افگنانه و تروریستی ریشه در سیاست گزاری های فاشیستی و نژادپرستانۀ سیاست مداران و عناصر وابسته به اقوام و ملیت های معینی در منطقه و کشور ما داشته و عمیقاً با همچون سیاست بازی های وحشیانه در گذشته های نه چندان دور تاریخ که به زمان امارت امیر عبدالرحمان و اسلاف او که، هدف اساسی آنرا نابود سازی نسل برومند خلق هزاره در منطقه و جهان تشکیل میداد، در ارتباط میباشد.
اما تاریخ گواه برآن است که، اعمال اینگونه جنایات عظیم که، برعلیه خلق پرغرور و آزادۀ هزاره و دیگر خلق های تحت ستم در افغانستان و دیگر کشور های منطقه با هدف نابود سازی مطلق ایشان در مقاطع مختلف و به شیوه های همسان صورت گرفته و میگیرد، اگر مؤقتاً پریشانی هایی را شامل حال نسل های معینی از آنها نمود، در بعد دیگر خود با افشا نمودن چهره های حقیقی آن ددمنشان خون آشام، زمینه ساز بیداری و وحدت بیشتر از پیش مظلومین نیز گردیده و اهداف دشمنان ایشان را نقش برآب ساخت.
اکنون نیز هر چندی که اهداف پلید دشمنان خلق هزاره در قلمرو پاکستان بر همه عریان است ولی ما یقین کامل داریم که این بار نیز نتیجۀ این جنایات نابخشودنی ثمرۀ جز تحکیم وحدت و همبستگی خلق هزاره در روابط باهمی و دیگر خلق های محکوم ببار نخواهد آورد و هر قطرۀ خون آن بیگناهان درسنامۀ ماندگاری خواهد شد در جهت تبیین بیداد گری دشمنان و فریاد های داد خواهانۀ مظلومین، که نتیجۀ نهایی آن مسلما زمینه ساز نابودی مطلق بیداد گران و مناسبات غیر عادلانه در کشور ما و منطقه خواهد بود.
فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان یکبار دیگر با ابراز همبستگی و خدشه ناپذیر تورکان افغانستان با خلق هزاره ، خصوصاً ستمدیدگان تاریخی این قوم در پاکستان و بلوچستان، عاملین اندیشه و باور های فاشیستی را با تمامی توان نفرین نموده و از بارگاه ایزد خواهان نابودی فاشیست ها و دیگر عوامل بیدادگری در جهان میباشد.
نجات ما در گرو  وحدت و همبستگی ماست، و مناسبات غیرعادلانۀ جاری در کشور ما و منطقه ارمغانی جز زنجیر بیداد گری و اسارت با خود ندارد که بزرگترین حلقۀ وحدت کلیه مظلومین کشور ما همین مظلومیت ایشان است.
پس بر مظلومین است که آگاهانه و هدفمند برعلیه بیداد گران عظمت طلب وفاشیست باهم متحد شوند!!!!!.
با آرزوی وحدت گسست نا پذیر همۀ مظلومین و نابودی ستمگران سلطه جو و فاشیست در کشور ما و جهان.
ازطرف هیئت رهبری فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان
اروپا هفتم ماه اکتوبر 2011 میلادی
منبع: فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر