در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ مهر ۲۱, پنجشنبه

در دو روز اخیر دو حملۀ مسلحانه بالای پولیس ولایت بامیان


حمله مسلحانه بر یک پوسته امنیتی در مرکز بامیان


مقامات امنیتی در ولایت بامیان می گویند که شب گذشته بالای پوسته امنیتی دهن دره ککرک مرکز این ولایت حمله مسلحانه ای صورت گرفته که تلفاتی در پی نداشته است...

دگروال غلام سخی نیکپی آمر امنیت قوماندانی امنیه بامیان پیش از ظهر امروز به پایگاه اطلاع رسانی صدای جوان گفت که شب گذشته چند فیر بالای پسته امنیتی پولیس ملی در ابتدای دره ککرک مرکز این ولایت صورت گرفته  که خسارات جانی و مالی نداشته است.
او این حادثه را کوچک و جزئی قلمداد نموده و علاوه کرد : این یک فیر کلاشینکوف بوده است که عاملان آن تا اکنون شناسایی نگردیده و تحقیقات در این مورد جریان دارد.
گفتنی است که پوسته امنیتی دهن دره ککرک در حدود 7 کیلومتری شرق شهر بامیان موقعیت دارد که نزدیک ترین پوسته امنیتی به مرکز ولایت و قوماندانی امنیه آن می باشد.
این درحالی است که دو روز پیش داکتر حبیبه سرابی والی بامیان در سخنرانی اش در مقر ولسوالی کهمرد این ولایت گفته بود که حکومت محلی بامیان تحمل هیچ گونه نا امنی در این ولایت را ندارد و با هرگونه عواملی که سبب ایجاد نا امنی ها گردد برخود جدی خواهد کرد.

مدیرضد تروریزم ولسوالی سیغان بامیان زخمی شد

مقامات امنیتی بامیان می گویند حمله مسلحانه ای که بر موتر گشت زنی پولیس ملی در ولسوالی سیغان این ولایت صورت گرفته است، منجر به زخمی شدن مدیر ضد تروریزم این ولسوالی گردیده است.
جنرال جمعه گلدی یاردم فرمانده پولیس بامیان صبح امروز در گفتگویی به پایگاه اطلاع رسانی صدای جوان گفت که در اثر حمله مسلحانه مخالفان دولت به موتر حامل پولیس ملی ولسوالی سیغان این ولایت که در حال گشت زنی بوده مدیر ضد تروریزم این ولسوالی زخمی شده است.
جنرال یاردم علاوه کرد: حمله کنندگان که هویت شان تا اکنون برای نیروهای امنیتی آشکار نگردیده است بعد از حمله بالای رینجر پولیس ملی از ساحه متواری گردیده و تحت پیگرد نیروهای امنیتی بامیان قرار دارند.
قابل یاد آوری است پس از آنکه مسئولیت های امنیتی بامیان در برج سرطان سال روان به نیروهای امنیتی داخلی واگذار گردید این چهارمین حمله مسلحانه نیروهای مسلح مخالف دولت بر پوسته ها و موتر های پولیس ملی است.
این درحالی است که چند روز قبل پوسته امنیتی دهن دره ککرک مرکز بامیان نیز مورد حمله قرار گرفت که به گفته مقامات امنیتی خسارات جانی و مالی در پی نداشته است.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی صدای جوان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر