در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ مهر ۱۷, یکشنبه

مردم بیدار غرب کابل، سپاس از شما

مردم سربلند هزاره!

علی رغم تمامی تلاش های و اقدامات تخریب گرانه ای که طی دو روز گذشته و پس از اعلام راهپیمایی ما صورت گرفت، امروز صبح صدها نفر از روشنفکران، نویسندگان، ورزشکاران و دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات تحصیلات عالی دولتی و خصوصی در راهپیمایی باشکوهی شرکت نموده و انزجار و اعتراض خود را نسبت به کارکرد ضد انسانی گروه های تروریستی و در رأس همه «لشکر جنگهوی» پاکستان ابراز داشتند...


این راهپیمایی که تنها با دو روز آمادگی صورت گرفت، از همان روز اول اعلام آن از سوی مجمع نهادهای مدنی غرب کابل توسط عوامل ایران زیر نشانه قرار گرفت و تلاش گردید تا در صورت ممکن از آن استفاده ی لازم نموده و راهپیمایان را به سوی سفارت پاکستان سوق داده و با ایجاد تشنج و شاید هم حمله بر سفارت پاکستان، رقیب خود را ضربه بزند. در غیر این صورت تا جایی که ممکن است از برگزاری راهپیمایی مستقلی که در آن منافع ایران تأمین نگردد، جلوگیری به عمل آید. بر همین اساس طی دو روز گذشته از طریق نشر شبنامه ای و نیز تبلیغ این موضوع از طریق فیس بوک که عده ی با برگزاری راهپیمایی کوتاه و در منطقه ی غرب کابل، قصد خیانت به آرمان شهدا را دارند، از مردم می خواستند تا باید از برگزاری آن جلوگیری نمایند.
برای مسوولین این راهپیمایی روشن بود که این یکی از خواسته های ایران است تا در این فرصت به رقیبش پاکستان که اینک حامی نیروهای همسو با القاعده مانند «جندالله ایران» می باشد، ضربه ای کاری وارد نماید و بدین گونه ما ابزار رقابت منطقه ای آن ها گردیم. بر همین اساس ما با توضیحات کافی به مردم، این توطئه را خنثا نمودیم و به دنبال آن موفق شدیم تا صدها نفر از نخبگان جامعه را به میدان بکشیم.
در پایان ضمن تشکر و اظهار سپاس از تمامی مشترکین در راهپیمایی، از جوانانی که به دلیل کمی وقت و ناکافی بودن ابزار و امکانات تبلیغاتی ما، به موقع از موضوع باخبر نشده و آن را بر ما خرده نیز گرفته اند، پوزش می طلبیم و این نقیصه ی بزرگ کار خود را می پذیریم.
مجمع نهادهای مدنی غرب کابل
جمعه 15 میزان 1390
شبکه ی سرتاسری مردم هزاره

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر