در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ آبان ۲, دوشنبه

تظاهرات پیش روی مقر اتحادیه اروپا در بروکسل (بلجیم) نسبت به نسل کشی مردم هزاره در کویته (پاکستان)



جامعه هزاره مقیم بلجیم، این بار صدای اعتراض خود را به صورت گسترده در مقر اتحادیه اروپا بلند میکنند، تا این مرکز که مقدم دار دموکراسی و حقوق بشر است، به فریاد انسانهایی گوش فرا بدهد که در عصر مدنیت و آزادی از سوی متعصبان و تروریستان سنگدل در معرض نسل کشی قرار دارند. از اتحادیه اروپا خواسته خواهد شد، تا بر علیه نسل کشی هزاره ها در پاکستان و افغانستان تصمیماتی اتخاذ نماید...




اطلاعیه
تظاهرات پیش روی مقر اتحادیه اروپا در بروکسل (بلجیم)
نسبت به نسل کشی مردم هزاره در کویته (پاکستان)
                                                 
کلیه وجدانهای بیدار جامعه را فرا میخوانیم، تا برای رسانیدن صداهای در خون خفته هزاره های کویته، به گوش کشورهای اروپایی، درتظاهراتی مدنی شرکت نمایند که قرار است در پیش روی مقر اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شود. این گردهمایی اعتراضی نسبت به نسل کشی هزاره ها در پاکستان و افغانستان، تداوم همان تظاهرات جامعه هزاره است که تقریبا در تمام کشورهای اروپایی و غربی به انجام رسیده است. اما جامعه هزاره مقیم بلجیم، این بار صدای اعتراض خود را به صورت گسترده در مقر اتحادیه اروپا بلند میکنند، تا این مرکز که مقدم دار  دموکراسی و حقوق بشر است، به فریاد انسانهایی گوش  فرا بدهد که در عصر مدنیت و آزادی از سوی متعصبان و تروریستان سنگدل در معرض نسل کشی قرار دارند. از اتحادیه اروپا خواسته خواهد شد، تا بر علیه نسل کشی هزاره ها در پاکستان و افغانستان تصمیماتی اتخاذ نماید.
مردم هزاره باید بدانند که در عصر دموکراسی و پیشرفت علم و تکنولوژی که سخن از تسخیر فضا و تسلط به عمق دریاها زده میشود، جامعه هزاره ناگزیر است که همچنان برای بقای فیزیکی خود در افغانستان و منطقه مبارزه نماید. لذا از تمام قلبهای دردمند، روحهای حساس و شعورمند تقاضا می نماییم که در تظاهرات اعتراضی و مسالمت آمیز در بروکسل شرکت فعال نموده و از این طریق فریاد مادران، فرزندان و پدران قربانیان بیگناه مردم هزاره کویته را بلند کنند. همچنین فریاد ملتی را به گوش جهانیان و مدافعان حقوق بشر برسانند که طی صد سال اخیر بطور مشهود و مستند در معرض نسل کشی مداوم قرار داشته و دارد.
بیایید که با شرکت خودوخانواده های خود در این گردهمایی اعتراضی نسبت به کشتار جمعی مردم هزاره، وجدان جامعه بشری را در قبال این نسل کشی فرا بخوانیم. این وقتی میسر است که شرکت ما در این تظاهرات گسترده، متحد و همبسته باشد.
آوازهای در گلو خفه شده و پیکرهای در خون تپیده از شما میخواهند که
نسبت به سرنوشت مرگ و زندگی مردم تان دچار غفلت تاریخی نشوید.

ستاد برگزاری تظاهرات
تذکر:
برای دوستانی که  وسایط نقلیه ندارند، دو عراده سرویس در شهر انتورپن در نظر گرفته شده است. سرویس ها، از ایستگاه  "روز ویلت پلاتس" (Rooseveltplaats) مقابل دفتر ایرولاین (Euoroline) دقیقاً ساعت ٣٠׃١١ قبل از ظهرحرکت می نمایند و دوستان باید قبل از حرکت حاضر باشند.
Datum, tijd en adres:

Zaterdag 29 Oktober 2011
Van 12:30 tot 15:00
Rue de la Loi 175
1000 Bruxelles
تیلفون های تماس :
انتورپن
بروکسل
گینت
اوستندی
۰۴۹۶۸۲۸۷۰۳
۰۴۹۷۷۱۱۲۱۱
۰۴۸۴۴۷۷۲۰۸
۰۴۹۳۱۹۰۱۴۸
۰۴۸۸۳۱۵۰۱۰
۰۴۷۵۳۳۹۱۹۱


۰۴۹۸۴۹۹۹۴۸





زمان و مکان برگزرای تظاهرات
شنبه ۲۹ اکتوبر ۲۰۱۱
از ساعت ٣٠׃١٢ تا ٠٠׃١۵
پیش روی مقر اتحادیه اروپا
توسط جامعۀ هزاره مقیم بلجیم
منبع: افشار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر