در این وبلاگ مطالب مختلف مربوط به افغانستان در مجموع و مخصوصاً هزاره ها در سراسر جهان، سایر مطالب و یادداشت های شخصی به نشر میرسد.
سلام هزارستان چشم براه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازندۀ شماست، و هم چنان از قلم بدستان گرامی میخواهد که دست نوشته هایشان را برای سلام هزارستان بفرستند تا زینت بخش صفحات آن گردد.

۱۳۹۰ مهر ۱۸, دوشنبه

بامیان :نمایشگاه عکس افغانستان جدید از چشم افغانستانی ها



والی بامیان خانم سرابی  که در افتتاح نمایشگاه عکس افغانستان جدید از چشم افغانها شرکت کرده بود ، دست آورد عکاسان افغان را جهانشمول توصیف کرد و خاطر نشان ساخت که جامعه جهانی در ولایات افغانستان کارهای جدی را انجام داده است و این دست آوردی دهه اخیر حکومت افغانستان بدون کمک های جامعه جهانی قابل اجرا نبود...















والی بامیان خانم سرابی  که در افتتاح نمایشگاه عکس افغانستان جدید از چشم افغانها شرکت کرده بود ، دست آورد عکاسان افغان را جهانشمول توصیف کرد و خاطر نشان ساخت که جامعه جهانی در ولایات افغانستان کارهای جدی را انجام داده است و این دست آوردی دهه اخیر حکومت افغانستان بدون کمک های جامعه جهانی قابل اجرا نبود.

خانم سرابی گفت: که اعضای چشم سوم بخش از چشم دید های ملی هستند که با تحمل خطرات و سفر های که در ولایات داشته اند به مضوعات ارزشی که امروز ما خود را بخشی ازین تحول مثبت میدانم نگریسته اند و مارا شریک ساخته اند. وی از نمایشگاه سال قبل مرکز فوتوژورنالیزم چشم سوم که در یکی از مغاره های بزرگ بودا برگزار شده بود نیز یاد کرد و گفت که چشم سوم در برگزاری نمایشگاه سال پار نیز بخشی عظیم از قصه های ناگفته را روایت کرده بودند.
منبع: کانون وبلاگ نویسان افغانستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر